FAQ Gestelde Vraag: Reismee.nl of Reisnietmee.nl?

25 juli 2014 - Limmen, Nederland

Onderstaand verheugend bericht ontving ik van mijn teleurstellende vorige reisblog beheerder, die erin is geslaagd veel van mijn verhalen te laten verdwijnen. Nooit meer Reismee.nl dus, nu alle pijlen op Reislogger.nl.

'Dag Peter,

We hebben nog eens goed gekeken naar je blog en nog een aantal verhalen terug kunnen halen. Helaas lijkt het erop dat een aantal verhalen ontbreekt, en dat we deze niet kunnen herstellen.

We zijn ons zeer bewust hoe vervelend dit voor jou is en balen hier zelf ook enorm van. We hebben onze uiterste best gedaan, maar helaas, meer dan dit kunnen we niet doen.

Bedankt voor je begrip en geduld, en nogmaals onze oprechte excuses voor dit grote ongemak.

Als klein gebaar hebben we de fotoruimte voor je blog op 1000 gezet.

Mvg,

J. D.
ReisMee.nl'

Heb je enkele jaren je best gedaan om reisliefhebbers via ReisMee.nl te laten meegenieten van je reisavonturen, ontdek je tot je verrassing dat minstens de helft van je belevenissen van het reismeetoneel is verdwenen. En dan ook nog het meest recente deel, namelijk vanaf november 2012 tot heden. Ik zou het bijna noemen: onze mooiste reizen, zoals naar Cuba en naar de Azoren.

Je verwacht toch niet dat een stroomstoring bij de ‘host’  alle gedane schrijfinspanningen vernietigt. Daar leg je toch zelf geen back-up voor aan. Alhoewel … lesje geleerd (nu het te laat is).

Door mijn grote verdriet ook meteen maar een nieuwe dienstverlener voor teksten aangeroepen: www.petersamuel.reislogger.nl. Deze site zal toch wel over een betrouwbare back-up beschikken?

1. Corien heersema:
    20 juli 2014
    Hoi Peter,
    Een ding: vertrouw niet teveel op blogs, maar ga met je reisverhalen, die je zelf ongetwijfeld nog wel in je computer hebt staan, naar Free Musketeers.nl zoals ik met mijn boek Branding, waar ook mooie reisverhalen in staan, heb gedaan. Zij maken er vakkundig een schitterend boek van.
    Liefs, Corien.