Passie van Peter, puike passjes

4 januari 2017 - São Paulo, Brazilië

Voetbalfreaks onder mijn blogvolgers wijs ik met genoegen op een verhaal (met foto's) dat ik in ontwikkeling heb om weer eens bij voetbaltijdschrift 'Hard gras' in het gevlei te komen. Het is nog (lang) niet af, ik zoek ook nog naar de juiste vorm. Toch is de tekst naar mijn mening te verteren en de foto's soms niet te versmaden. Even koekeloeren dus, eventueel lezen en anders een (linker) muisknop op een van de plaatjes klikken en stilletjes van de diaserie genieten (http://www.petersamuel.blogspot.nl).

Genieten is en blijft het parool als je van beelden uit Brazilië houdt. Op deze blog (http://www.petersamuel.reislogger.nl) staan niet alleen teksten over 'Bruisend Brazilië in vierkwartsmaat', onder de buttons foto en vooral video zijn enkele prachtige amateur-opnamen te ontwaren. Ik kijk er zelf af en toe met enorm groot plezier naar, in het besef op die vertoonde plaatsen te hebben gestaan. In een verbazingwekkend mooi land met extreme natuurverschijnselen als de ongekend fraaie watervallen van Iguaçu.

1. Marijke:
    4 januari 2017
    Voetbal, je weet het, niks voor mij. Maar watervallen met daarin de regenboog...smullen! Professionele amateurs kenjewelzegge.